Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

Κατάληψη δημαρχείου Θερμαϊκού για ΜΑΠ, υποστελέχωση, αυθαίρετες μετακινήσεις εργαζομένων (2/3)



Υλοποιώντας την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης στις 6 Οκτωβρίου 2016, το διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου Εργαζομένων Δήμου Θερμαϊκού αποφάσισε να γίνει την Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017, και από την έναρξη του ωραρίου, κατάληψη του δημαρχείου από τους εργαζομένους. Οι λόγοι; Διαβάστε παρακάτω τι λέει ο Σύλλογος στη σχετική του ανακοίνωση:
Είναι η συνέχεια μιας σειράς ενεργειών για την διεκδίκηση της επίλυσης των εργασιακών μας προβλημάτων, όπως η μη χορήγηση μέσων ατομικής προστασίας, γάλατος, μη διενέργεια ιατρικών εξετάσεων άρα και εμβολιασμού των εργαζομένων, μη επισκευή οχημάτων, μη αγορά νέων οχημάτων -με συνέπεια οι εργαζόμενοι να διακινδυνεύουν την σωματική τους ακεραιότητα- και μη τήρηση της νομοθεσίας για την κίνηση τους.
Σε κάποιους χώρους εργασίας (π.χ. πρώην Δημαρχείο Ν. Μηχανιώνας, ΚΕΠ Ν. Επιβατών, σοφίτα Δημαρχείου) δεν έγιναν οι απαραίτητες εργασίες ώστε να μην πλημμυρίζουν όταν σημειώνονται βροχοπτώσεις και σε κάποιους άλλους (π.χ. αμαξοστάσιο Επανομής, Δευκαλίωνος, Ανθέων, σοφίτα Δημαρχείου), είναι απαραίτητη η εξασφάλιση στοιχειωδώς ικανοποιητικών συνθηκών εργασίας και από άποψη θερμοκρασίας και από άποψη υγιεινής.
Συνεχίζονται οι πάρα πολλές μετακινήσεις εργαζομένων (χαρακτηριστικό παράδειγμα η μετακίνηση συναδέλφου σε άλλη οργανική μονάδα πριν την ανάληψη καθηκόντων σε άλλη οργανική μονάδα) τις περισσότερες φορές χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των διευθυντών και των προϊσταμένων τους, με αποτέλεσμα υπηρεσίες που λειτουργούσαν να αποσυντονίζονται, να χάνονται εργατοημέρες για την μετεγκατάσταση και για την ενημέρωση των υπαλλήλων στα νέα τους καθήκοντα.
Παραμένει η υποστελέχωση και υπολειτουργία πολλών Υπηρεσιών. Συνεχίζονται οι ελλείψεις βασικών προμηθειών για την λειτουργία των υπηρεσιών, όπως καύσιμα, χαρτί, είδη ευπρεπισμού και καθαριότητας, μελάνια κ.α. Όλα αυτά γνωστοποιήθηκαν με το με αριθμό πρωτ.36/10-10-2016 έγγραφο του Συλλόγου, καθώς και με τα αριθμ. πρωτ: 11/10-02-2015, αριθμ. πρωτ. 11/22-02-2016, αριθμ. πρωτ. 29/22-09-2016, συζητήθηκαν με την Δημοτική Αρχή κατά την συνάντηση της 25ης Οκτωβρίου 2016 και από τότε δεν έχει επιλυθεί κανένα με άμεση επίπτωση στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες.
ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΙΣ 7.00 ΤΟ ΠΡΩΙ
ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 2 ΜΑΡΤΙΟΥ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ
πηγή: ergasianet.gr