Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Ο Δήμαρχος Πειραιά στο πλευρό των εργαζομένων για την "εφεδρεία" και στο πλευρό των Δημοτών για το χαράτσι των ακινήτων.




"κλεμμένο" από : http://www.pireasnews.gr

Βασίλης Μιχαλολιάκος:"Δεν πρόκειται να παραδώσω τις λίστες της εφεδρείας...ας με θέσουν σε αργία"

Εμφάνιση του Βασίλη Μιχαλολιάκου πριν από λίγο στον ΣΚΑΪ. Ήταν καλεσμένος  για  το…αντάρτικο στο θέμα του χαρατσιού της ΔΕΗ και ο δήμαρχος Πειραιά δήλωσε: 
"Να πάψουν τα παπαγαλάκια στα διάφορα καναλάκια και καναλάρες!Δεν θα δώσω τις λίστες ντροπής για την εφεδρεία. Ας με θέσουν σε αργία"...
 
Στην ειρωνική ερώτηση "μα τι θα κάνετε εσείς; Καταλήψεις σαν το ΠΑΜΕ για να μην πληρώσει ο κόσμος"; 
Η απάντηση του δήμαρχου ήταν: .....

"Αυτοί που θα κόψουν το ρεύμα σε αναξιοπαθούντες, κινδυνεύουν ακόμα και να κατηγορηθούν για φόνο εκ προμελέτης! Γνωρίζουν πολύ καλά ότι υπάρχουν άνθρωποι που η ζωή τους εξαρτάται από τα μηχανήματα που τους κρατούν στην ζωή.
Αυτό το μέτρο είναι βάρβαρο. Η ποινή είναι απάνθρωπη. Αυτό το μάθημα θα δώσουμε στα νέα παιδιά για την δημοκρατία; Καταδικάζοντας ανθρώπους σε θάνατο;
Θα έπρεπε το κράτος να γνωρίζει ότι η μεγάλη πλειοψηφία των πλουσίων, νοικιάζει τις κατοικίες που διαμένει για να έχει τις ανάλογες φορολογικές ελαφρύνσεις. Εγώ πριν πάρω την απόφαση μου, εκτός από τις μελέτες που διεξήγαγαν οι συνεργάτες μου, περπάτησα ο ίδιος στις γειτονιές για να έχω άποψη. Όλη η νομική υπηρεσία του Δήμου θα τεθεί στην διάθεση των δημοτών για το θέμα".

 
Στην ερώτηση: "γιατί δεν περιμένετε να αποφανθεί το ΣτΕ για την συνταγματικότητα του μέτρου", ο Μιχαλολιάκος αντέστρεψε το επιχείρημα: 
"Γιατί δεν περιμένει το κράτος να αποφανθεί το συμβούλιο πριν προχωρήσει στην υλοποίηση; Είναι δυνατόν να με ρωτάτε τι θα κάνω αφού με σκοτώσουν; Χρέος μου είναι να αγωνιστώ για να το αποφύγω"!
 
Στην ερώτηση "Μα το ίδιο δεν γίνεται με το θέμα των δημοτικών τελών; Πως θα εισπράττει ο δήμος; Τι γίνεται με τα λάθη στους λογαριασμούς όσον αφορά τα τέλη";
Η απάντηση ήταν  αποστομωτική: 
"Σταματήστε να κατασκευάζετε ειδήσεις! Δεν έχω ούτε μία περίπτωση αμφισβήτησης τελών. Αν είχα, θα είχα παρέμβει προσωπικά. Εγώ υπηρετώ την πόλη μου, όχι τον εαυτό μου. Όσο για τα έσοδα που αναφέρετε, το χαράτσι καταστρέφει και την ευρωστία των δήμων. Εγώ για παράδειγμα θα ήθελα μία συμβολική αύξηση τελών. Με αυτή την απαράδεκτη κεντρική πολιτική, κάθε τέτοια σκέψη καθίσταται ανεδαφική, όταν οι δημότες μου δέχονται τέτοια επίθεση."
 
Για άλλη μία φορά στάθηκε στο πλευρό των εργαζομένων, προβάλλοντας τους ως βασικούς συντελεστές για το θαύμα που συνετελέσθει στον Πειραιά μέσα σε λίγες ημέρες, όταν ο πιο βρώμικος δήμος της χώρας έγινε ο πιο καθαρός:  
 "Αυτό οφείλεται αποκλειστικά στην προσπάθεια των εργαζομένων, όχι σε ιδιώτες εργολάβους. Ο Πειραιάς μάλιστα στερείται προσωπικού, έχει λιγότερους εργαζομένους από το προβλεπόμενο. Γι’ αυτό και δεν πρόκειται να παραδώσω τις λίστες της εφεδρείας στην κεντρική εξουσία. Είναι λίστες ντροπής. Δεν θα το κάνω και ας με θέσουν σε αργία."
 
Όσο για τις εξελίξεις στην κεντρική πολιτική σκηνή και την διαγραφή Χατζηγάκη, ο Βασίλης Μιχαλολιάκος ήταν κάθετος:   
"Δεν υπάρχουν περίεργες χημικές ενώσεις και σταγονίδια ακροδεξιάς στη Νέα Δημοκρατία. Και σας μιλά ένας άνθρωπος που έχει υποστεί την διαγραφή, έστω και άδικη. Πιστεύω ότι ο κύριος Χατζηγάκης επεδίωξε την διαγραφή του".

 @ναρτήθηκε από:
"timeo Danaos et dona ferentes"                              
  Β.Γ

δημοσίευσε ...