Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026

Τίποτα δεν τελείωσε! Ο αγώνας συνεχίζεται!

 

Με το νομοσχέδιο που έφερε η κυβέρνηση στη βουλή για τον Νέο Κώδικα των ΟΤΑ επιταχύνεται η λειτουργία δήμων και περιφερειών ως φοροεισπρακτικοί μηχανισμοί και  πεδία επιχειρηματικής δραστηριότητας πάνω στα διαλυμένα εργασιακά δικαιώματα. Στόχος τους να εξυπηρετηθούν τα μεγάλα ζητήματα της εποχής μας η εξυπηρέτηση των σχεδιασμών των επιχειρηματικών ομίλων σε συνθήκες επιτάχυνσης των διεθνών ανταγωνισμών και των μεγάλων απαιτήσεων που προκύπτουν από την πολεμική εμπλοκή της χώρας.

Έτσι προβλέπονται παλιά και νέα τέλη στο όνομα της υποχρηματοδότησης που υπάρχει, υπολογίζοντας ότι κάτω από την πίεση της «καθημερινότητας» τα λαϊκά νοικοκυριά θα ανεχτούν τα τοπικά χαράτσια. Να ξαναπληρώσουν δηλαδή, με την προσδοκία ότι αυτή τη φορά τα λεφτά τους θα πιάσουν τόπο.

Τρίτη 16 Ιουνίου 2026

«Ούτε στη σύνταξη δεν μπορείς να βγεις στο Δήμο Πειραιά»


 

Με μια εντελώς άδικη και συγχρόνως ανάλγητη κατάσταση έρχονται αντιμέτωποι οι εργαζόμενοι του Δήμου Πειραιά που καταθέτουν τα χαρτιά τους για συνταξιοδότηση.

Οι εργαζόμενοι που έχουν παραιτηθεί και καταθέσει τα χαρτιά τους για συνταξιοδότηση από τον Δεκέμβριο 2025 μέχρι και σήμερα, δεν μπορούν να εισπράξουν ούτε την προσωρινή σύνταξη, πόσο μάλλον την οριστική, το επικουρικό και το εφάπαξ, καθώς ο Δήμος δεν προχωράει την διαδικασία έκδοσης Δελτίου Ατομικής Υπηρεσιακής Κατάστασης (ΔΑΥΚ) και την αποστολή τους στον ΕΦΚΑ.

Με ευθύνη πρωτίστως της Δημοτικής Αρχής αλλά και της Διεύθυνσης Οικονομικών έχει δημιουργηθεί μια απελπιστική κατάσταση με τους μελλοντικούς συνταξιούχους να παραμένουν χωρίς κανένα εισόδημα για περισσότερο από 6 μήνες.

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026

Παρασκευή 12 Ιούνη, Απεργούμε!




 

Μπροστά στην κωλυσιεργία και τον εμπαιγμό της κυβέρνησης, απαντάμε δυναμικά με απεργιακή κινητοποίηση την Παρασκευή 12 Ιούνη 2026.

Αντί δεσμεύσεων ο Υπουργός Εσωτερικών απέστειλε έγγραφο στην ομοσπονδία με ξεκάθαρη την πρόθεση του να μην έχει κανένα δεσμευτικό χαρακτήρα. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που επιμελώς έχει παραλείψει ο υπουργός τη λέξη «δέσμευση» σε όλες της μορφές της από όλο το κείμενο του εγγράφου.  Πολύ περισσότερο δε, το έγγραφο να μην περιέχει τους όρους ειδικής μοριοδότησης όπως είχε δεσμευτεί στη συνάντηση στης 27 Μάη που αποτελεί και το κύριο στοιχείο για την μονιμοποίηση των επί χρόνια εργαζόμενων – συμβασιούχων στις κοινωνικές δομές με προγράμματα ΕΣΠΑ.

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2026

Στον εμπαιγμό της κυβέρνησης απαντάμε με 24ώρη Πανελλαδική Απεργία την Παρασκευή 12 Ιουνίου!


 

Μετά από ένα μήνα που η κυβέρνηση παίζει καθυστερήσεις, εμπαίζοντας δεκάδες χιλιάδες συναδέλφους, ο υπουργός εσωτερικών έστειλε ένα έγγραφο με το οποίο δε δεσμεύεται για τίποτα. Ούτε για το ακριβές πλαίσιο της προκήρυξης, ούτε για τη μοριοδότηση, ούτε για την διεύρυνση του άρθρου 138 ή την κατάργηση του άρθρου 730. Όλα παραμένουν σε εκκρεμότητα, με την αίρεση της συμφωνίας άλλων υπουργών και της κυβέρνησης. Ενδεχομένως …

δημοσίευσε ...