Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2020

Βασίλης Γκιτάκος: Απάντηση στους ηθικοπλάστες επικριτές μου


Πολύ μελάνι χύθηκε τις τελευταίες μέρες γύρω από το όνομα μου και τις πολιτικές μου επιλογές. Το δικαίωμα της ελευθερίας, το δικαίωμα της προσωπικής πολιτικής επιλογής, είναι που ξύπνησε από την χειμερία νάρκη σε κάποιους την ηθικοπλασία τους, ενώ κάποιους άλλους τους έκανε να αντιδράσουν παρεκκλίνοντας εύκολα από τις θέσεις τους περί αλλαγής συνειδήσεων και συσχετισμών.
Προφανώς οι επικριτές μου έχουν εκτιμήσει ότι η «ενασχόληση» τους με την πολιτική μου επιλογή,  τους είναι πιο χρήσιμη και τους επιφέρει πολύ περισσότερα από το να ασχοληθούν με την επίθεση που δεχόμαστε ως εργαζόμενοι και ειδικά με το νέο έγκλημα που ετοιμάζει η κυβέρνηση στην κοινωνική ασφάλιση.
Επίσης προφανώς και θα τους βόλευε  η «απόσυρση» ή η «αποστράτευση» μου, που τότε ίσως να μου απέδιδαν και τα εύσημα, αλλά …. τους ευχαριστώ δεν θα πάρω!
Προς ενημέρωση και αποκατάσταση των πραγμάτων, δηλώνω ότι:
Θεωρώντας τον εαυτό μου ως δραστήριο και ενεργό μέλος του αγώνα και της ταξικής πάλης, όφειλα και οφείλω να’ χω τα μάτια και τα αυτιά ανοικτά στις πολιτικές εξελίξεις και τις εξελίξεις που αφορούν το εργατικό κίνημα τόσο στον κλάδο μου στους ΟΤΑ, όσο και γενικότερα.
Η εμπειρία και οι αυταπάτες του ΣΥΡΙΖΑ, οι εκλογές του 2019, η εκλογή της ΝΔ, η στάση των συμβιβασμένων πλειοψηφιών στις ανώτερες συνδικαλιστικές οργανώσεις με οδήγησαν προσωπικά στην απόφαση να συμπορευτώ με τις δυνάμεις του ΠΑΜΕ και όπως εκφράζονται αυτές στον κλάδο μας την ΔΑΣ-ΟΤΑ, ως την μόνη οργανωμένη και ιδεολογικά συγκροτημένη δύναμη που μπορεί να κινητοποιήσει δυνάμεις απέναντι στην ολομέτωπη επίθεση που δεχόμαστε από την κυβέρνηση και τις δυνάμεις του κεφαλαίου.
Την επιλογή μου αυτή την ανακοίνωσα προσωπικά στο ΠΑΜΕ και έτσι κάθε κακόβουλη αναφορά περί μεταγραφών και ανταλλαγμάτων είναι αποκύημα της δικής τους λογικής και πάγιας τακτικής και σαφέστατα διατυπώνονται για να εξυπηρετήσουν ευνόητες σκοπιμότητες.
Στην ειλημμένη πλέον απόφασή μου, την οποία και έκανα γνωστή στο γραμματέα του ΜΕΤΑ, εφόσον δεν μου ζητήθηκε κάτι διαφορετικό, στάθηκα με συνέπεια και χωρίς να δημιουργήσω το παραμικρό πρόβλημα στο ΜΕΤΑ, τόσο στο συνέδριο της ΑΔΕΔΥ όσο και στο ενδιάμεσο συνέδριο της ΠΟΕ-ΟΤΑ.
Με προσωπική επιστολή που απέστειλα αμέσως μετά τα δύο συνέδρια στα μέλη της παράταξης του ΜΕΤΑ και που από «διαρροές» έγινε ευρέως γνωστή, τους ενημέρωσα για τις απόψεις μου και την αποχώρηση μου από μέλος της παράταξης. Συνεπώς θεωρώ ότι τα μέλη του ΜΕΤΑ δεν έχουν να περιμένουν ή να μάθουν κάτι περισσότερο στις 27 Φλεβάρη που συνεδριάζει το Γενικό Συμβούλιο της ΠΟΕ-ΟΤΑ.
Συνδυαστικά με την γνωστοποίηση αποχώρησης προχώρησα και σε άλλη μια κίνηση που όμως σκόπιμα αποκρύπτεται στις ανακοινώσεις που γράφτηκαν. Κατέθεσα την παραίτηση μου από μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της ομοσπονδίας, παραδίδοντας την έδρα στο ΜΕΤΑ ΟΤΑ στο οποίο και ανήκει, κάτι που θα υπερασπιστώ μέχρι τέλους και με κάθε τρόπο, στην όποια διαδικασία υφαρπαγής της έδρας επινοηθεί.
Τέλος  στους συκοφάντες και τους λασπολόγους που  «λύνουν εύκολα το ζωνάρι τους» για φασαρία, για τα επεισόδια που δημιούργησαν οι ίδιοι στο Ενδιάμεσο Συνέδριο της Ομοσπονδίας (Δεκέμβριος 2019), μιλούν τα αναρίθμητα βίντεο που έχουν κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο…. δεν χρειάζεται να πω τίποτα απολύτως για την δική μου συμπεριφορά.    
Με τα ίδια χαρακτηριστικά που είχα στην μέχρι σήμερα πορεία μου στο συνδικαλιστικό κίνημα συνεχίζω μέσα από τις δυνάμεις της ΔΑΣ-ΟΤΑ (ΠΑΜΕ) για την ανασυγκρότηση του συνδικαλιστικού κινήματος, για ταξικούς ενωτικούς αγώνες, για ζωή με αξιοπρέπεια.
Βασίλης Γκιτάκος
Πειραιάς,  3/2/2020

δημοσίευσε ...