Το
φασιστικό μόρφωμα, μέσω Ερωτήσεων στο Κοινοβούλιο, ζητούσε οικονομική
ενίσχυση των ναυτιλιακών εταιρειών με εγγυητικές επιστολές από το
κράτος.
Μεγάλο
ενδιαφέρον έχει επιδείξει η ΚΟ της Χρυσής Αυγής για το μέλλον της
ελληνικής ακτοπλοΐας, αφού, όπως προκύπτει από τη Διεύθυνση
Κοινοβουλευτικου Ελέγχου, οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής έχουν καταθέσει περισσότερες από 140 ερωτήσεις,
αναφορές ή ακόμη και αιτήσεις κατάθεσης εγγράφων προς το υπουργείο
Ναυτιλίας και Αιγαίου για διάφορα θέματα του κλάδου. Για την ακρίβεια,
οι 18 βουλευτές της ΧΑ έχουν καταθέσει σχεδόν ίδιο αριθμό τέτοιων ερωτήσεων με τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ αλλά και της ΝΔ.
Ήδη ο «Guardian» έχει κάνει σχετικό
αποκαλυπτικό ρεπορτάζ για τη χρηματοδότηση της Χρυσής Αυγής από μερίδα
εφοπλιστών. Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε η εφημερίδα, «εν μέσω φημών για στήριξη από εφοπλιστές, (η Χρυσή Αυγή) έχει καταφέρει να ανοίξει γραφεία σε όλη την Ελλάδα».
Ας μην ξεχνάμε, εξάλλου, πως η Χρυσή Αυγή
είχε ταχθεί υπέρ της τροπολογίας-δώρο στους εφοπλιστές, σύμφωνα με την
οποία δεν θα συμπεριλαμβανόταν στο πόθεν έσχες η συμμετοχή σε
ναυτιλιακές εταιρείες. Συγκεκριμένα, ο Ηλίας Παναγιώταρος δήλωσε για τη συγκεκριμένη τροπολογία ότι κινείται σε σωστή κατεύθυνση.
«Κεφάλαια 6 δισ. ευρώ να πάνε στις ναυτιλιακές»
Το ενδιαφέρον συγκεντρώνει ερώτηση της
Χρυσής Αυγής προς τους υπουργούς Ναυτιλίας, Αιγαίου και Οικονομικών για
τη χρηματοδότηση των ναυτιλιακών εταιρειών που κατατέθηκε στη Βουλή τον
περασμένο Ιανουάριο. Στην ερώτηση εκείνη ο βουλευτής Νικόλαος Κούζηλος ανέφερε ότι «τράπεζες
όπως η Εμπορική, η Εθνική και η Marfin διαθέτουν ναυτιλιακά
χαρτοφυλάκια αξίας 6 δισ. ευρώ που πρέπει να τα κατευθύνουν για την
ενίσχυση των ναυτιλιακών εταιρειών».
Ο βουλευτής ζητούσε «να δοθούν εγγυητικές επιστολές από το κράτος για να μπορέσουν να λύσουν το πρόβλημα ρευστότητας οι ναυτιλιακές εταιρείες», ενώ πολλές ήταν και οι ερωτήσεις του με τις οποίες ζητούσε «να αρθούν διάφορα γραφειοκρατικά εμπόδια για τον συγκεκριμένο κλάδο».
Η ερώτηση του Λαγού για τη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος
Στις 25 Ιανουαρίου ο βουλευτής Γιάννης Λαγός κατέθεσε ερώτηση για την ανάπτυξη της Επισκευαστικής Ζώνης στο Πέραμα. Έθετε ως ζήτημα τη «μείωση των δικαιολογητικών και της γραφειοκρατίας» και «δημιουργία νέου σύγχρονου μητρώου ναυπηγοεπισκευαστικών επιχειρήσεων, στο οποίο θα περιέχονται οι υγιείς επιχειρήσεις».
Ο ίδιος βουλευτής, μαζί με τον
Παναγιώταρο εμφανίζεται να καθησυχάζει τους επιχειρηματίες της Ζώνης και
να μπαίνει ως εγγυητής-ανάχωμα στη συνδικαλιστική δράση. Πράγμα που
τελικά προσπάθησε όντως να κάνει η Χρυσή αυγή με την επίθεση στους
συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ.
Ενδιαφέρον για το «Car Terminal» του ΟΛΠ
Πιο ευέλικτη και λειτουργική διαδικασία
νηολόγησης ζητούσε και ο Νικόλαος Κούζηλος με ερώτηση που κατέθεσε στη
Βουλή τον Φεβρουάριο του 2013. Ο ίδιος βουλευτής, με άλλη ερώτηση,
ζητούσε να αναπτυχθούν οι διαθέσιμες εκτάσεις στον ΟΛΠ για τη χρήση του
τομέα αυτοκινήτων (Car Terminal).
Προσπάθεια για συνδικαλιστικό σωματείο στη Ν/Ζ Περάματος
Καθόλου τυχαία δεν είναι η προσπάθεια της
Χρυσής Αυγής να ιδρύσει... σωματείο στην περιοχή. Μάλιστα, εκείνο το
διάστημα, σύμφωνα με το «Έθνος», οι βουλευτές, Λαγός, Μισιάκας και Παναγιώταρος είχαν γίνει μόνιμοι «θαμώνες» των γραφείων της ΤΟ Νίκαιας.
Μένει μόνο να απαντηθεί πόσα ακόμα θα βγουν στην επιφάνεια για να... επιβεβαιώσουν την περίφημη φράση «αυτά τα χέρια είναι καθαρά» του Νίκου Μιχαλολιάκου.
Με πληροφορίες από ΑΜΠΕ, left.gr
Αναδημοσίευση από apnet.gr
Διαβάστε επίσης: