Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Απάντηση στην αήθης επίθεση του προέδρου της ΠΟΕ-ΟΤΑ

m.l."Να θυμίσουμε στους αναγνώστες μας ότι ο πρόεδρος της ΠΟΕ-ΟΤΑ είχε καταφερθεί εναντίον της συναδέλφισας Γιωργίας Ασημακοπούλου μέλος του Δ.Σ του σωματείου εργαζομένων στον ΕΔΣΝΑ, με τον δικό του μοναδικό "ηθικό" τρόπο. Αποφεύγοντας να κάνει λόγο για την "ταμπακιέρα", και για τις αναθέσεις αρμοδιοτήτων σε Ιδιώτες, όπως αποκαλυπτικά δείχνουν οι αποφάσεις, Αριθμός Απόφασης 191/2012/29-5-2012 μεταφορά ογκωδών αντικειμένων, Αριθμός Απόφασης 217/2012/19-6-2012 επισκευή και συντήρηση οχημάτων. Περιορίστηκε, σύμφωνα και με την πάγια τακτική της ΠΑΣΚΕ-ΟΤΑ που εφαρμόζει τελευταία, σε προσωπική επίθεση κατά της συναδέλφισας που τόλμησε με το δημοσίευμά της να εναντιωθεί στις "βουλαί(ς) του κυρίου"."

Μια πρώτη απάντηση στις αήθεις κατηγορίες εναντίον μου από τον Πρόεδρο της ΠΟΕ ΟΤΑ, Θ. Μπαλασόπουλο

Ο Πρόεδρος της ΠΟΕ ΟΤΑ στη Δήλωση του, στις 11 Ιουλίου 2011, μεταξύ άλλων λέει ότι  με τη δική μου ανοχή και υπογραφή ξεπουλήθηκαν και εκχωρήθηκαν όλα στο μεγάλο Εθνικό εργολάβο, με μοναδικό αντάλλαγμα αργομισθίες και διορισμούς συγγενικών μου προσώπων.
Επικεντρώνομαι  στο βασικό πυρήνα της καταγγελίας εναντίον μου  (για όλα τα άλλα έχουμε καιρό και εδώ είμαστε) και 
ΔΗΛΩΝΩ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ότι ουδέποτε είχα οποιαδήποτε υπηρεσιακή ή προσωπική ή όποια άλλη σχέση με τις δραστηριότητες του "μεγάλου Εθνικού εργολάβου " όπως τον αναφέρει και ουδεμία δική μου υπογραφή υπάρχει ούτε θα μπορούσε  να υπάρχει πουθενά.
Εξ άλλου, όπως γνωρίζουν ακόμη και οι πέτρες στο Σύνδεσμο, από το 1999 έως σήμερα ουδέποτε συμμετείχα σε διαδικασίες ανάθεσης ή και επίβλεψης εργολαβιών.

Πρόεδρε, ότι λες  είναι ψέματα.

Λοιπόν, σε αυτή την υπόθεση δεν θα αποδείξω εγώ ότι δεν είμαι ελέφαντας  και σε κάθε περίπτωση θα έπρεπε να σε έχουν ενημερώσει ότι  στα 24 χρόνια υπαλληλικής μου θητείας ουδέποτε έχω εκλιπαρήσει κανέναν για οτιδήποτε !!

Δεν αρμόζει στο ήθος και στη συνδικαλιστική αξιοπρέπεια ενός Προέδρου της ΠΟΕ ΟΤΑ  να δρα ως κοινός συκοφάντης και να θίγει με ανυπόστατες κατηγορίες τη τιμή και την υπόληψη ενός εργαζομένου και της οικογένειας του.  Συμφωνείς και εσύ υποθέτω.

Μετά από αυτά, επιφυλάσσομαι  για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου και σε καλώ να ζητήσεις  δημόσια και ταπεινά  συγγνώμη.   


Αθήνα, Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012


Γεωργία Ασημακοπούλου

δημοσίευσε ...