Σάββατο, 13 Οκτωβρίου 2012

Κάτι σάπιο υπάρχει στο Βασίλειο της Δανιμαρκίας (ή αλλιώς καθαριότητα Δ. Πειραιά)

Όχι, δεν ανακαλύψαμε την Αμερική

Φυσικά και δεν ανακαλύψαμε την Αμερική, είναι κοινό «μυστικό» πλέον ότι οι τσιφλικάδες της καθαριότητας του δήμου που λυμαίνονται το χώρο, έχουν στήσει καλές «μπίζνες» εντός των τειχών της οδού Ρετσίνα και του Σχιστού, στιγματίζοντας και αλλοιώνοντας το έργο των εργαζομένων.

Όλα αυτά βέβαια διαδραματίζονται με την ανοχή της Δημοτικής Αρχής που η ίδια τους έχει τοποθετήσει σε θέσεις «κλειδιά» ή τους έχει αναθέσει υπεραρμοδιότητες μέσω αναθέσεων «έργου». (ποιου ακριβώς έργου?)
Το προχτεσινό περιστατικό με το ανοιχτό φορτηγό του Δήμου με ώρα εξόδου από το αμαξοστάσιο «αόρατη», με το όχημα να οδηγείται από οδηγό «φάντασμα», για εργασία «απροσδιόριστη» και τελικά να εγκαταλείπεται στις 2: …π.μ. ξεκλείδωτο σε σκοτεινό σοκάκι  και με τα κλειδιά επάνω στο διακόπτη, έτοιμο για νέες «εργολαβίες», δυστυχώς δεν ήταν το πρώτο και προσωπικά πιστεύω ούτε και το τελευταίο.

Για την ιστορία και μόνο να πούμε ότι το περιστατικό αναφέρθηκε επισήμως στη Διοίκηση και πάλι όμως για την ιστορία και μόνο, να πούμε ότι περιμένουμε τις «δικές τους ενέργειες»(?), χωρίς ο λίγο ειρωνικός τόνος που διακατέχει τα γραφόμενα μας να ρίχνει  μομφή σε αυτόν που παρέλαβε την προφορική αναφορά μαζί με τα κλειδιά του οχήματος. (γραπτή …  δεν ζητήθηκε). Για να πούμε και την αλήθεια, είναι ο μόνος που μπορεί να βάλει  τα πράγματα στη θέση τους, αν και υπάρχουν πολλοί παραπάνω από τον ίδιο που μπορεί να «σκαλώσουν» το θέμα.

Τα ερωτηματικά που γεννιούνται πολλά, κάποια από αυτά τα αναφέρουμε,
 

Τι ώρα βγήκε το όχημα από το αμαξοστάσιο ?
 
Ποιος οδηγός του δήμου το έβγαλε ?
 
Υπάρχει εντολή κίνησης πραγματικού χρόνου και  όχι εκ των υστέρων ?  (προσοχή στη μακακία!!!)
 
Συνέχισε και εκτός αμαξοστασίου να το οδηγεί ο ίδιος οδηγός ή έγινε «τράμπα»?
 
Ποια εργασία ήταν εντεταλμένος να πραγματοποιήσει ?
 
Που απόθεσε τα αντικείμενα που γέμισε, τουλάχιστον μια φορά, στο όχημα?
 
Το Σχιστό οικόπεδο ήταν ανοικτό και αν ναι γιατί, αφού δεν υπήρχε κίνηση οχημάτων εκείνη την ώρα?
 
Υπήρχε φύλακας στο Σχιστό οικόπεδο ?
 
Ο οδηγός  γιατί δεν γύρισε το όχημα στο αμαξοστάσιο μετά το πέρας της εργασίας του, όπου είναι και η φυσική θέση σταθμεύσεως του?
 
Γιατί εγκαταλείφθηκε σε σκοτεινό και απόμερο δρόμο ξεκλείδωτο και με τα κλειδιά επάνω στο διακόπτη?

Αυτές είναι μερικές από τις φανερές ερωτήσεις που σου έρχονται από την πρώτη στιγμή στο μυαλό, βέβαια υπάρχουν και άλλες λίγο πιο «εξειδικευμένες» όπως θα μπορούσε να τις χαρακτήριζε κάποιος …, όπως μάλλον φαίνεται ότι υπάρχουν και άλλα στοιχεία που θέλουν όμως να περιμένουν λίγο ακόμα μήπως και βάλουν οι ιθύνοντες «νερό στο μύλο του πλυντηρίου» και δεν χρειαστούν δημοσιοποίηση.

Για να ξεκαθαρίζουμε κάποια πράγματα, καταλαβαίνουν όλοι ότι δεν είναι ένας που την «κάνει» και που ίσως  όμως γίνει αυτός από τους υπόλοιπους εταίρους  το εξιλαστήριο θύμα!!!

Και για να τα ξεκαθαρίζουμε ακόμα περισσότερο λέμε ότι οι εργαζόμενοι δεν είναι διατεθειμένοι να λοιδορούνται και να απαξιώνονται από την κοινωνία επειδή κάποιοι βρέθηκαν «την κατάλληλη ώρα στην κατάλληλη θέση» και θέλουν να τα οικονομήσουν εις βάρος μας.
 
Φαινόμενα τέτοια που κρύβουν ακόμα και ιδιωτικοποιήσεις ή «κοινωνικά συνεταιριστιλίκια» εις βάρος της εργασίας μας , είναι από το σύνολο των εργαζομένων, καταδικαστέα και δεν θα τα επιτρέψουμε.
Πρακτικές τέτοιου είδους είμαστε υποχρεωμένοι να τις ξεσκεπάσουμε και αυτό θα κάνουμε από εδώ και στο εξής.
 
Δεν μας αντιπροσωπεύουν σε καμία περίπτωση και  θα καταγγέλλονται μαζί όμως και με τους απόλυτους υπεύθυνους που αφήνουν με την ανοχή τους να συντελούνται.

 Ανοχή που στη συγκεκριμένη περίπτωση γίνεται ενοχή.      

Υπογραφή.... ποιος άλλος ?
"timeo danaos et dona ferentes"

δημοσίευσε ...